Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Pevci nesloboda iz mračne prošlosti, pišite o slobodama 2012!

Komentari (83) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 21 avgust 2012 13:15
prošlost davi sadašnjost
Na žalost, mnogi od "probodenih mrtvaca" nikada nisu stvarno probodeni. Oni i dalje proizvode žive klonove svoje ideologije i politike.
Pogledajte, na primer, prisustvo latinice u srpskom jeziku (broj novina, časopisa, knjiga, komentara, proizvoda ...).
Preporuke:
36
6
2 utorak, 21 avgust 2012 13:43
brm
iz dela Vladimira Dimitrijevića idola autorke ovog teksta: "Pravili smo skupove o dvestagodišnjici ubistva kralja Luja Šesnaestog i Marije Antonaete (bila je 1993, i pitanje je da li se iko u Evropi setio da obeleži godišnjicu početka poraza hrišćanske Evrope)"

POŠTOVANjE ZA IDEOLOŠKU DOSLEDNOST ... e sad što je ideologija krajnje ekstremna i strana izvornim srbijanskim tradicijama sličnim onima koji su ubili te divne nevine i saosečajne "dajte im kolače" ljude (načelima na kojima je nastala moderna Srbija napuštenim 1918.), baš kao i baština koju autorka u tekstu nastoji da opere .. Tito not dead a za pank nisam siguran
Preporuke:
13
32
3 utorak, 21 avgust 2012 14:08
XY
BRAVO.
Preporuke:
17
8
4 utorak, 21 avgust 2012 14:28
jojo
Zahvaljujem NSPM što objavljuje ovakve poučne tekstove.

Nešto se pitam, da li bi ovaj tekst objavile politika, NIN, RTS, ....
Preporuke:
28
7
5 utorak, 21 avgust 2012 14:50
Komunista
" u poplavi kojekakvih i „kojekude” autora koji su, kao barske žabe, odjednom iz mulja skočili na suvo, pišući o nekadašnjim neslobodama i diktaturama, o mraku bivšeg vremena i o sebi, kao svedocima koji su se rodili kada se sve to već bilo završilo, ne govoreći ni reč o sadašnjim diktaturama i neslobodama." Mislim da ovo govori sve o sadasnjem vremenu, ali i, na zalost, o skorijoj buducnosti Srbije i sire. Da izgovorena rec danas ne znaci nista i da nema tezinu, svedoci smo svaki dan. Tako da danas izreka:"Vo se veze za rogove, a covek za jezik(rec)" ne vazi. S jedne strane sve je manje volova,bar onih s rogovima, a s druge sve vise je reci koje "vetar nosi" dok neko "laje na zvezde" kao "dokaz demokraticnosti" i slobode izrazavanja.
Preporuke:
23
2
6 utorak, 21 avgust 2012 15:43
Dragan
Pevci nesloboda iz mračne prošlosti, pišite o slobodama 2012!


Izvanredan i sažet naslov. U njemu je iskazana suština teksta. Jedino ovo "mračne prošlosti", treba da je pod znacima naova.

Poslednji istinski predsednik države koji je bio koliko-toliko ali dostojan tog položaja bio je - Milošević. Ovi ostali su patuljci, zapadni vazali.
Preporuke:
33
8
7 utorak, 21 avgust 2012 16:19
thinking maize@ o psihologiziranju
Mada poštujem autorku i njen stav, moram izreći par primedbi, kako "glede" nje, tako i njenog "zanata", a i ove "naše situacije". Prvo, g-đa je dosta duboko ušla u njenu psihijatrijsko-psihološku struku, no da li je ta struka tako SVEOBUHVATNA, kako sama autorka nesvesno spočitava ili je pristup te struke, a posledične i autorke SUŠTINSKI fenomenološki, da ne kažem impresionistički, da ne kažem površinski... Elem, sam rodonačelnik tzv. dubinske psihologije, iako vrlo SUGESTIVAN kao autor, a i u javnom nastupu, u PRAKTIČNOM POGLEDU je prosto rečeno NEZADOVOLjAVAJUĆI! Zašto? Pa zato što je SVA TA tzv. dubinska psihologija i psihologije IZVEDENE od nje suštinski OPISUJE i TUMAČI FENOMENE, a NE ANALIZIRA IH, u smislu REALNIH FENOMENA! Jer, ŠTA JE TO ID, šta je EGO, a šta je SUPEREGO, osim KONVENCIJA, reči, kojima se OPISUJE CRNA KUTIJA čovekovog duševnog života! Dobro, u biokibernetici je princip CRNE KUTIJE PLODOTVORAN, ali kao RADNA HIPOTEZA, podložna kritici! Prva kritika tog koncepta...
Preporuke:
18
12
8 utorak, 21 avgust 2012 16:30
thinking maize@ o psihologiziranju, nastavak
Prva kritika tog koncepta, Frojdovog materijalističko-redukcionističkog pristupa fenomenima duševnog života (iako TEORIJSKI KORISNOG), usledila je od strane SAMIH PSIHOLOGA, Junga i Adlera. Poasebno je zanimljiv Jungov pristup, u kojem se posebno naglašava uticaj DRUŠTVENOG i DRUŠTVENO NASLEĐENOG na duševni život pojedinca. U svom tekstu, autorka pominje SAMO neke detalje te društvene uslovljenosti našeg ponašanja i još ih smatra PERIFERNIM spram POTREBE za SAMOREALIZACIJOM! No, da li je ta "potreba za samorealizacijom", po autorki neophodnim preduslovom za razvoj zdravog duševnog života, BAŠ ISTOVETNA KOD SVAKOG LjUDSKOG BIĆA!? O tome autorka ništa ne kaže, smatrajući da o tome i ne treba pričati, pošto je SA NjENOG STANOVIŠTA to samorazumljivo! E, tu je vic! Prvo, ta "potreba za samorealizacijom", iako kao koncept ZNATNO NAPREDNIJA od prvobitnih Frojdovih koncepata dubinske psihologije (ID-EGO-SUPEREGO; EROS vs. THANATOS) konceptualno NIJE izvan pomenutog principa CRNE KUTIJE! Ergo, to...
Preporuke:
17
14
9 utorak, 21 avgust 2012 16:43
thinking maize@ o psihologiziranju, drugi nastavak
Ergo, to je TAKOĐE SAMO RADNA HIPOTEZA! Dalje, autorka (i NIZ drugih HUMANISTIČKI orijentisanih psihologa) ODBIJA da UZME u OBZIR DOSTIGNUĆA FIZIOLOŠKE PSIHOLOGIJE, NEUROFIZIOLOGIJE, pa i GENETIKE! Jer, zaboga, to je RIZIK, to MOŽE RAZBITI u PARAMPARČAD PAŽLjIVO SKROJEN KONCEPT LjUDSKE SLOBODE! Svi se ti humanističari dive Darvinu i njegovoj smelosti da kaže da POTIČEMO I "OD MAJMUNA", ali sem rodonačelnika dubinske psihologije (istina i on na pogrešan, redukcionistički način), niko da izvuče konsekvence iz ČINjENICE našeg ŽIVOTINjSTVA, a to je da NAŠA SLOBODA IMA GRANICA, a te granice su PROMENLjIVE! Mnogo lakše je to IZBEĆI, nego, kao gorecitirani Isak Sirin UPUSTITI se u BORBU sa svojom ŽIVOTINjSKOM OSNOVOM, ili kako rekoše ti crkveni oci, sa svojim DEMONIMA! E, sad, pošto OGROMNA VEĆINA nas živi u svetu i ne možemo se kao pomenuti oci (ili Sidarta Gautama, zvani Buda ili mnogo ko iz SVIH RELIGIJA!) POVUĆI iz SVETA, već tu "potrebu za samorealizacijom" moramo SPROVESTI BAŠ OVDE i SADA!
Preporuke:
17
14
10 utorak, 21 avgust 2012 16:44
gavrilo
Ne pišu ni o tome da u Srbiji 2012. godine nema nijednog elektronskog medija koji nije pod cenzurom američke i britanske ambasade ili velikog kapitala...Toliko o SLOBODI, hvala g-đo Alečković da ne živim više u iluziji slobode!
Preporuke:
24
1
11 utorak, 21 avgust 2012 16:56
thinking maize@ o psihologiziranju, idemo dalje...
No ta SAMOREALIZACIJA OVDE i SADA podrazumeva da ulazimo u interakcije NE SAMO sa POJEDINAČNIM LjUDIMA, već i sa SVIMA KOJI SU BILI PRE NAS! Jer, kao što reče Karl Poper, "mi živimo, a ne znamo da naše živote određuju misli davno umrlih filozofa ili mudraca ili verskih vođa"! Znate, lako je govoriti o "Peri, Žiki, Miki", kako nas "smaraju" (po autorki, stav slaborazvijene duševnosti) ili kako smo te "smorove" "iskulirali", nego da razmislimo ZAŠTO se "Pera, Žika, Mika" TAKO PONAŠAJU i ZAŠTO TO PONAŠANjE NAMA TEŠKO PADA ili NE PADA!? Znači, autorka ne razmatra uticaj KULTUROLOŠKOG KONTEKSTA, slično Frojdu, koji je smatrao da su neuroze koje je zapažao UNIVERZALNE za CELO ČOVEČANSTVO, a ne samo za mali kulturni krug FIN de CICLE-a!? Znači, vremenski ograničeno na period 1880-1914, a prostorno na Srednju Evropu i zemlje i ljude na koje je Srednja Evropa tog doba uticala! Tj. da li je autorka POMISLILA na UTICAJ NESPUTANOG KONZUMERIZMA, kao POSEBNE DRUŠTVENE SILE, koja UTIČE na PONAŠANjE LjUDI!?
Preporuke:
19
10
12 utorak, 21 avgust 2012 17:02
... Tito, slobodo
Ne znam kako vi, ali ja, kada mi neko dođe u kuću pa mi umilno i lepo priča, pa mi obećava kule i gradove, tako da steknem utisak kako je mnogo dobar i pošten čovek, a onda, kada ode, zaključim da me je pokrao, ja o takvima imam, za sva vremena, najgore mišljenje, i njih ne volim da gledam, slušam, niti uvažam njihovo bilo kakvo delo. A, bogami, ne mislim pozitivno ni o onima koji takve brane.
Preporuke:
20
3
13 utorak, 21 avgust 2012 17:07
thinking maize@ o psihologiziranju, KRAJ
Da, autorka PROPUŠTA da odgovori na ono što rečeni Slobodan Milošević hteo/nameravao da KONTROLISANO PRIPUŠTA u naše živote, a što je posle 2000 GRUNULO PUNOM SNAGOM, mnogo žešće nego akindžije Mehmeda Osvajača!? Ne čuh, u tom smislu, da autorka razmatra dobro poznatu sentencu iz "Besede na Gori": "NE BOJTE SE ONIH KOJI ĆE VAM POGUBITI TELO, BOJTE SE ONIH KOJI ĆE VAM POGUBITI I DUŠU I TELO!" samo sam primetio da su NEKI od NAS "zaustavljeni u samorealizaciji" i saglasno tome SEBIČNI, a drugi su ŽRTVA te SEBIČNOSTI!? U tom kontekstu BILO BI VRLO ZANIMLjIVO, kad smo kod Biblije, REĆI KAKAV ODGOVOR NUDE Stari, a kakav Novi Zavet!? Da pomognem, jedna sveta knjiga kaže "Ako te ko udari, okreni mu drugi obraz", a druga kaže: "Oko za oko, zub za zub!" Čemu verovati!? I šta primeniti u kojoj prilici!? Znate, hrišćanstvo nazivaju soteriološkom religijom, ne dijagnostičkom, tj. hrišćanstvo se bavi SPASENjEM, a ne PREGLEDOM!? E, TO fali ovom dobrom pregledu g-đe Alečković-Nikolić!? Razmislite!
Preporuke:
18
10
14 utorak, 21 avgust 2012 18:18
Frojd
Ne razumem dokone i površne ljude, koji ne razmiljapju svojom galvom, i koji se ovde ili bilo gde gađaju Frojdom i smatraju ga naučnikom.
Smešno.
Obični satanista, potpomognut sa nekoliko strana da ruši sve temelje, porodicu, društvo, alturiizam.
Po njemu,sve dolazi iz međunožja. Po njmeu je seksualni nagon jači od materinskog. I to neko nuzkima za ozbiljno!

Videste li jadni, nedavno je zvanično ovjavljeno da ga je finansirao i KGB samo da bi pravi što veći rusvaj po tradiciji.

Utroba mi se okrene kaa neko naučnicima smatra
Frojda
Darvina
Ajnštajna
Planka, koji je negirao i teslu i talase i frekvencije, nego je sve talase smtrao knavtunom mase.

Još ako mi neko pomene Krležu kao pisca, okačiću se na prvu granu, pa neka se narod obelaji da me naknadno psihoanalizira.
Preporuke:
36
12
15 utorak, 21 avgust 2012 19:04
fristajlo
Odavno nisam pročitao precizniji, konkretniji i utemeljeniji tekst.
Uz sve pohvale autoru, koja je vrlo "muški" stisla petlju i sasula nam istinu u lice (a to je- ne valjamo mi, narod!!!)ostaje mi samo da preporučim svima, koje interesuje -kako smo dovde došli- da tu dilemu razreše pažljivim raščitavanjem ovog izuzetno stručnog, a jasnog štiva.
Ako mu i posle toga bude nejasno- to je zato što, naprosto- ne dohvata.
Već neko vreme pratim rad gospođe Alečković, i mogu samo da izrazim žaljenje što je ne gledamo na Prvom kanalu RTS, svakog dana pred drugi Dnevnik bar po 15 minuta, gde bi sprovodila terapiju nad ovim dezorijentisanim narodom, i učila ga (kad već niko drugi neće) šta je ispravno i normalno, a šta nije.
Pre mnogo godina rekoh, kao odgovor na pitanje- čta nam najviše nedostaje?- da su to moral i etika.
Priznajem- veliko mi je zadovoljstvo što dobih ovakvu potvrdu; jer, i ja sam neki mali čovek...
Valjda, zato- što nisam ni u jednoj stranci.
Preporuke:
22
9
16 utorak, 21 avgust 2012 19:11
oxi
Psiholozima,psihijatrima....egoizam ne dozvoljava da vide dalje od "nosa" pa tako misle da njihova nauka daje odgovore na sva pitanja i sve probleme ...al nece biti da je tako.
Preporuke:
15
6
17 utorak, 21 avgust 2012 20:25
Mamlaz
@TinkeringId, ego, super ego. Pišete konvencije! A šta je onda dva jednako dva? A šta su tek onda vaša pagansko-hrišćanska podmetanja?
Preporuke:
5
13
18 utorak, 21 avgust 2012 20:35
Mamlaz
@Tinkering
Da, od majmuna potiče vrsta ali ne i svaki pojedinac. Ne, ukoliko je u sebi, ali putem društvenosti, prevazišao animalnu rodnost. Granice postavlja veća ili manja društvenost. Neki danas odbacuju poslednju opcju pa se sami opredeljuju u smislu porekla.....
Preporuke:
5
6
19 utorak, 21 avgust 2012 20:56
@ thinking maize
U ogromnoj većini slučajeva slažem sa Vašim komentarima
Međutim,ako već toliko i priznajete Frojda,onda mi Vaš „nick“ tera na razmišljanje kako bi to Frojd video:nema tu „thinking“ svi smo mi vođeni porivima najniže seksualnosti.
Rekoh,obično Vaše komentare čitam i poštujem.
Takođe,nalazim se u Vašoj biblijskoj dilemi.Ne samo dilema osveta ili praštanje,nego i u onome: „Ko ima, daće mu se, ko nema..“ i još mnogo toga.
Samo nemojte ni slučajno, tražiti tumačenje biblijskih nepoznanica od onog Rusa, Vladimira A.I.
Mene je sludeo i isprepadao već posle 3-4 strane i digao sam ruke od daljeg čitanjlj.
Recimo,pita se kakav je to Bog kome je „milougodan miris žrtava paljenica“.
Mada,i nama,običnim smrtnicima, mio miris recimo roštilja.Ili pečenja.Ili pršute.

Ali,mi smo samo grešnici smrtni.I najnižim porivima vođeni, kako kaže Frojd.Nismo bogovi.
Preporuke:
6
6
20 utorak, 21 avgust 2012 21:02
Ajde mali, ne filozofiraj!
Kao klinca, bunilo me kada mi kažu „Ajde mali, ne filozofiraj!“. To je imalo prizvuk goreg poroka od cigareta i čitanja „Čika“ (*)

I godinama sam se pitao šta ima lošeg u filozofiranju.
Sa mnogo godina kašnjenja, izvinjavam se našim nepismenim mudracima: bili su u pravu.
Ništa po dušu opasnije od filozofije.

(*)
U to doba nije bilo drugih tinejdžerskih poroka. Tada Peranović ne bi zaradio ni za vodu, niti i lopatama lečio omladinu, jer su lopate sve već bile angažovane po radnim akcijama. I savršeno su ne lečile mladež, nego su bile preventiva. Umesto masnica na zadnjici, samo skakali žuljevi na rukama udarničkim.
Preporuke:
11
15
21 sreda, 22 avgust 2012 01:00
Voja
Gospođa Alečković je "brza" na reči i peru. Nesporan je njen akademski pristup temi. Sporno je, još od pre, da li je pristupila Artemijevim otpadnicima?
Preporuke:
7
14
22 sreda, 22 avgust 2012 03:25
Gordana
Sjajan tekst!Hvala autorki.Jos kada bi bilo mogucnosti da ga procita i proanalozira veci broj citalaca i, sto je jos mnogo vaznije,novinara, mozda se ne bi jos dugo sunjali po vepsajdima kao gerilci, nebi li dosli do pametne i sadrzajne misli, kao sto smo sada prinudjeni da radimo.Mozda bi opet imali NIN, Telegraf, Vrema, ...
Toliko o nasoj medisloj sceni i mogucnostima za saznavanja,misljenja i gradjenja sopstvenih stavova.Ovakvi tekstovi pomazu, ali nisu dovoljni nazalost, da vade naciju iz apatije, pa samim tim , i podloznu manipulacijama svake vrste.
Preporuke:
7
5
23 sreda, 22 avgust 2012 07:44
fuga
@Tinkering

.....hrišćanstvo se bavi spasenjem. Toliko dugo a nikako da nas izbavi! Vreme je da okonča svoje isprazne aktivnosti zaglupljivanja većeg dela čovečanstva kao što je i vreme ovom srbijanskom fićfiriću da nas liši arivističkih saveta o našem duhovnom stanju.
Preporuke:
6
13
24 sreda, 22 avgust 2012 08:25
thinking maize
Svim mojim kritičarima, a kao odgovor na njihove nedoumice, dajem PROSTU ČINjENICU da je čovek DATO, a ne zadato BIĆE! Ergo, "softver" je tu, kao i "hardver", a KAKAV će biti naš KRAJNjI LIK (koji je, uzgred budi rečeno, promenljiv, tj. DINAMIČAN!) zavisi, PORED OSTALOG I OD NAS SAMIH! Sad, što to "ostalo" obuhvata i društvo, sadašnje i bivše i doktrine i teorije tih bivših i sadašnjih društava, pa Bože moj, jednom Kami napisa "Mit o Sizifu" i čini mi se da je bio U PRAVU! Svako dobro svima! PS. Hrišćani ono "mit o Sizifu" mogu da protumače kao "pala priroda ljudska", a marksisti, marksisti neka se sete ČINjENICE kome je PRVOBITNO bila namenjena posveta "Kapitala"!? PPS. Ovo je privatno mišljenje jednog pravoslavnog skeptika! Kao vernik prihvatam koncept DEUS ABSONDITICUS-a, a kao skeptik sve prihvatam sa "zrnom soli" i onim "ZAŠTO"!
Preporuke:
12
3
25 sreda, 22 avgust 2012 08:31
neopravoslavna kontra
Tekst autorke je pokušaj obračuna sa primitivnom srbijanskom svešću i njenim probuđenim aspiracijama ka uspostavljanju a zapravo povratku u najmračnije doba monarhizma i progona socijalističke misli na ovim prostorima. Nije nikakvo čudo da je glavni čorbuljak podmetnuo dotični "Tinkering maize". On je glava cele operacije u kojoj sada nastupaju ešeloni drugog, trećeg i ostalih redova.
Preporuke:
7
15
26 sreda, 22 avgust 2012 09:21
thinking maize@ "sajber marksista", kao "Vitez tužnog lika" juriša na "neopravoslavne vetrenjače", a u odbranu "Dobre Gospe Psihologiziranja"! Ili Marks i Frojd na istom zadatku!
Reče izvesni: "Tekst autorke je pokušaj obračuna sa primitivnom srbijanskom svešću i njenim probuđenim aspiracijama ka uspostavljanju a zapravo povratku u najmračnije doba monarhizma i progona socijalističke misli na ovim prostorima..." Nemam šta dodati ili oduzeti izrečenome, izuzev konstatacije da ako neko ima ZADATU TEMU, on je se NE ODRIČE, čak i ako je OSNOVNA PRETPOSTAVKA POGREŠNA! No, to je karakteristika ZAROBLjENIH UMOVA! Za početak pročitati Česlava Miloša, a za kraj (viši kurs!) Stanislava Jerži Leca! Za one KOJI NE ZNAJU STRANE JEZIKE upućujem na "kratki kurs" kod Vlade Bulatovića Viba! Prvi čas, proraditi sledeće Vibove aforizme: 1) Plavo more, Bele vikendice i Crveni drugovi; 2) Šuma. U Šumi Kuća. U Kući Drug, a u Drugu KUCA SRCE za RADNIČKU KLASU! Rok: 10 dana. Zašto!? Pa TOLIKO im TREBA da PROČITAJU OVE PROSTE MISLI! Tj. oni će ih pročitati za 10 sekundi, ali DESET DANA će im TREBATI da ih "svare"! Eto, tolika je "snaga" ZAROBLjENOG UMA!
Preporuke:
19
3
27 sreda, 22 avgust 2012 10:52
Kvazimodo
@Tinkering

Ne samo da sam vitez, mnogo sam više od toga jer u mojim žilama teče plemenita krv. To da sam tužnog lika može da prođe kod nekoga kome je dioptrija pomerena a da jurišam na neopravoslavne vetrenjače je sasvim pogršno. Njima pogon daju ideološki vetrovi prošlosti te nemam dovoljno motiva ni razloga da ih sam pokećem. Ako neko ovde juriša na svoj rep pre bih rekao da to vi tako bezuspešno i uzalud vitlate sopstvene naslage dosovskih rezidua! Ja vas, međutim, ne sažaljevam, jer vi biste ne samo vitez niti ste tužnog lika već glumite čuvara dosmanlijske bogorodičine crkve u Srba.
Preporuke:
4
6
28 sreda, 22 avgust 2012 11:01
thinking maize
"Čuvar DOSmanlijske Bogorodičine crkve u Srba"! Ha, ha, ha, "komunac" zna i da nasmeje! Svaka čast! Ipak, PREOZBILjNI STE! Nego, kad ćete sa mnom na njivu, da RADOM unapređujemo PRAVE VREDNOSTI u Srbalja!? Znate, zanimljivoo je raspravljati o Marksovom "VIŠKU VREDNOSTI" i oko toga se ideološki preganjati, ali taj VIŠAK valja STVORITI!?
Preporuke:
12
4
29 sreda, 22 avgust 2012 11:09
Dopbrovoljni najamnik
@Tinkering

Samio ste se upregli u pogon za proizvodnju viška vrednosti. Vi to, kako vidim, radite sa zadovoljstvom! Kako i ne bi. Još ako vas gazda primerno plaća, zašto da ne!Doduše, pređašnje gszade vas oduvaše a ove današnje, dokle će vas držati ne znam. Vi dotle uživajte u proizvodnji viška vrednosti. Ja ću se skromno držati u granicama vrednosti sopstvenog proizvoda.
Preporuke:
4
4
30 sreda, 22 avgust 2012 12:04
thinking maize@ "sajber marksisti", tek da se zna KO RADI, a ne da se "teoretiše"! Uostalom, "ne može se carstvo zadobiti, na dušeku, sve duvan pušeći" ili "ozebe mi dragi ispod jorgan planine"!
"Gazda" mi je država Srbija, pošto radim u jednom državnom institutu iz oblasti poljoprivrede. A da me je "poslodavac" "eksploatisao" jeste, eksploatisao me je, pošto sam SAM od DODATNOG rada na registraciji đubriva za ČETIRI godine institutu prihodovao blizu 1 400 000 dinara, od čega sam kao "nagradu" na kraju prošle godine dobio 10 000 dinara! Za to vreme postavio sam osam velikih poljskih ogleda (to Vam je ono kad radite na + 40 Celzijusa, bez da se žalite!) na raznim kulturama, od kojih jedan NIJE BIO PLAĆEN od "poslovnog partnera" ("poslovni interesi", tako reko moj tadašnji direktor)! A obaška moja naučna aktivnost! A kad smo kod države, kao poslodavca, citiram Vama dragog DRUGA Mijalka Todorovića, "Plavog", koji je svojevremeno primio delegaciju mog bivšeg instituta. "Kolko imate zaposlenih?" pita drug Plavi. "150 druže Plavi! Ništa to nije! Ali druže Plavi, to su doktori i magistri nauka!? Ma, ništa to nije, dok nemate bar 2-3 hiljade, da zakrčite Nemanjinu, NIŠTA NEĆETE POSTIĆI!"
Preporuke:
5
1
31 sreda, 22 avgust 2012 12:50
Pričam ti priču.....
@Tinkering

Podatke o tome šta radite i koliko "viška vrednosti" odbacujete iznosili ste već par puta. No, drago mi je uvek da osvežim ali i, kako vidim, dopunim sliku o vašem doprinosu. Ali, ovde nije stvar u tome. Pomenuste Mijalka Todorovića, nekadašnjeg pretendenta i na samo mesto predsednika države pored živog Broza zbog čega ga je ovaj oduvao sa političke scene mada je posle toga, zgazivši čoveka u saobraćajnom udesu i sam sebi nju prekratio. To što vam je poručio rekao je verovatno u sarkastičnom tonu i time unekoliko i ocrtao ondašnju situaciju. I to je lepo od vas. Ono što, međutim, nije korektno jeste da podmećete pragove pod šine kojima se vozovi ne kreću. Skloni ste manipulaciji, plastičnoj, dakako, ali i providnoj do besmisla! Zašto, to vi najbolje umete kas'ti.
Preporuke:
2
4
32 sreda, 22 avgust 2012 13:07
thinking maize@ "sajber marksista" ili o BESU i JURIŠU na NEBO! Možda je Švejk IPAK BIO u PRAVU!?
Uzgred, da primetim, NISAM tajkun, ni "žutokrata"/ "drugosrbijanac", ali izgleda da BAŠ mene od svih ovde na sajtu, smatrate ODGOVORNIM za OVO SADA!? Prema tome, dobri "naš" "sajber marksisto", kad smo već na tlu psihologije, red bi bio da "zatvorim" ovu polemiku u nastanku sledećim pitanjima: Koliko BESA ima kod Vas, a koliko kod mene!? Kao i: Kako kanališeš svoj BES!? Samo to i ništa drugo!? A ZAŠTO to pitam, pa valjda za sebe ZNAŠ ODGOVOR!? Svoj odgovor znam, a istovetan je odgovoru Dobrog Vojnika Švejka: UMERENI NAPREDAK u OKVIRU SISTEMA! Znate, OZBILjNO sam shvatio vic o Muji i pagagaju, jer NEMAM KRILA i NE MOGU JURIŠATI na NEBO! Ti ako imaš, SAMO NAPRED!
Preporuke:
6
1
33 sreda, 22 avgust 2012 14:08
Mom dobrom grešniku
@Tinkering

Gospodine, vi ste sebe smestili u fiksirani okvir "zarobljenog uma" predrasude o jednoj ideji, jednoj praksi, jednoj doktrini pa, dakako, i jednom protagonisti svega toga. I tu je osnovna greška. Nikujete me "sajber-marksistom" iz istog razloga. Vi imate tradicionalne predrasude o socijalističkoj ideji kao što imate i predrasudu o hrišćanskoj doktrini i njenom učenju. Takav sindrom učitavate u polemike sa mnoom ali i sa drugima. Dakle, ne jednom sam vas molio da ne unosite ništa lično u stavove kojima se opredeljujete ovako ili onako. Otuda, verovatno, i moje, ad hominem crtice. Protiv vas kao čoveka nemam ništa a pogotovo kao plodnog naučnog saradnika Institutu kome pripadate. Naprotiv, drago mi je da Srbija neguje takve podvižnike. No, ne meni već nikome ne možete spočitavati ovakve ili onakve stavove ili heftati ideološka opredeljenja ad libitum.

Salut!
Preporuke:
2
5
34 sreda, 22 avgust 2012 14:45
Peter RV@Frojd
"Frojd Ne razumem dokone i površne ljude, koji ne razmiljapju svojom galvom .. "
Pa onda diskvalificira Ajnstajna i Planka kao naucnike.
Nas Frojd ocigledno 'razmiljapja' njegovom sopstvenom 'galvom'.
Preporuke:
2
2
35 sreda, 22 avgust 2012 15:58
Bob
Ja sam imao utisak da je gospodja Alečković humanističkog usmerenja u psihologiji (a ne psihoanalitičkog ili bihejvioralnog, ne daj Bože!)

Možda grešim... Ali što se tiče Frojda, slažem što neko reče ovde, da je satanista, makar prikriven; medjutim mehanizmi o kojima je reč u tekstu, ako se ne varam, i nisu njegovo delo, već ih je proučavala njegova ćerka. Psiholozi drugih pravaca ih uglavnom prihvataju.
Preporuke:
2
0
36 sreda, 22 avgust 2012 16:27
thinking maize@ "sajber marksisti", dobrom IDEALISTI
Prvo, ja sam nešto napisao, pa ste Vi reagovali i onda reč, po reč... I tako u velikoj većini slučajeva započinje polemika između Vas i mene tokom ove TRI GODINE. Ono što Vi smatrate DOBRIM, recimo da i sam smatram DOBRIM, ali ZA SADA NEOSTVARIVIM! Inače ne bi Deng Hsiao-Ping pre VIŠE od TRIDESET GODINA rešio da Amere TUČE NjIHOVIM ORUŽJEM! Ako ništa drugo, JEFTINIJE je u LjUDSKIM ŽIVOTIMA, a i Kina se RAZVIJA, a njeni građani BOLjE ŽIVE! Toliko. O ostalome će svoju reč reći BUDUĆNOST! Neka i mladi ponešto urade! PS. Kad kažem za Vas "IDEALISTA", mislim na NAJBOLjE MOGUĆE ZNAČENjE te REČI! PPS. "sajber marksista" zato što mi ne dajete mogućnost da Vas nečim REALNIJIM označim! Moj nick name ima veze sa mojim poslom i mojom brbljivošću. Šta ćete, živa duša! Svako dobro!
Preporuke:
3
2
37 sreda, 22 avgust 2012 18:57
Little Big Serb
@ thinking maize i pesmi : oj Srbijo medju neradnicima na njivama, Priznajem samo sam povrsno procitao tekst i samo preleteo po komentarima ali sam siguran da cemo se po ovoj temi povuci klipka. :)Ovde bih, na brzaka, kratko o pozivu na njivu sto ce kako thinking maize, ocigledno, thinks izazvati panican strah u Srbalja jer mu je to etnicka osnovna karakteristika a i genetska jer thinkong maize i o tome thinks i o tome valja ovuda. U jednoj zemlji gde je nezaposlenost negde medju najvisim u oblasti koju nas prisilise da nazivamo region, lakse je i nije srpski. Ergo, uh sto volim kad mi se pruzi prilika za ovaj ergo ! Ergo, kazem, taj visak vrednosti cini jedan od elemenata kao i kriza ''najgoreg nam sistema ali nema nam boljeg, zar ne''. Nijesu Srbi lijeni, thinkujmo zajedno, odlicni su radnici, lijecnici i cak lekari. Ne pozivaj ih tako olako na njivu, doci ce uzorace je i tebi objasniti neke stvari, oci u oci. Nismo pomrli ako nam unistise znanje.
Preporuke:
1
2
38 sreda, 22 avgust 2012 19:32
Peter RV
Zamisljam naciju kao jednu siriju familiju- ne mora da je objektivno najbolja na svijetu- ali je tvoja. Sto znaci da je moras stitit od neprijatelja.
Preporuke:
8
0
39 sreda, 22 avgust 2012 21:52
vera piletic
izvanredan tekst! hvala nspm
Ova adresa el.pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli
Preporuke:
5
4
40 četvrtak, 23 avgust 2012 08:24
thinking maize@ Little Big Serbe
Rekoste: "...panican strah u Srbalja jer mu je to etnicka osnovna karakteristika a i genetska...", kao i par ironičnih primedbi, što ne zameram, jer ako ih nema, uobrazićemo se i mislićemo da više vredimo nego što jeste. No, to otvara par tema za razmišljanje, u vezi sa autorkinim tekstom. U tom smisli, prvo pitanje je: KO SU Srbi!? Ili: KO SU Srbi!? Zato bih Vas podsetio, a na tragu Vaše ironije, na feljton, objavljivan pre 10-tak godina u sad "pokojnom" "Glasu Javnosti" (beše nekad DOBRA alternativa "Blic"-u), sa naslovom: "NAJVEĆI SRPSKI STRAHOVI"! Simptomatično, feljton se ugasio posle 3-4 nastavka! Izgleda da je VEĆ tad, na repovima "poslednje evropske revolucije", a u početku NASTAVKA PARTOKRATIJE (kao LEGITIMNOG ČEDA TITOIZMA), PROPUŠTENA PRILIKA da se POGLEDAMO u OČI! Neke od tema u tom feljtonu bile su: "STRAH od PROMAJE", "STRAH od VLASTI" itsl. Da se TAD NASTAVILO sa "GLEDANjEM u OČI", došli bismo PONOVO do Cvijića, Nušića, Domanovića... i "OTKRILI" ono RAJINSKO u nama! Svako dobro.
Preporuke:
4
1
41 četvrtak, 23 avgust 2012 10:47
nedefinisani
@Thinking maize

E, moj dragi sagovorniče, sada ste valjda shvatili šta sam ja podrazumevao pod srbijanstvom kada i sami kažete povodom pominjanog feljtona u "Glasu javnosti" da bi nas sve to dovelo do Domanovića, Nušića i Cvijića....Recimo da sam preterivao ali u kakvom smo stanju i šta nas je sve dovelo do ovoga, još uvek sumnjam u to.
Preporuke:
1
2
42 četvrtak, 23 avgust 2012 12:03
S.D.
Neko ubaci zisku,a drugi umesto da je gase iz sve snage duvaju da naprave pozar.Dzabati je gdjo.ALECKOVIC-NIKOLIC pricati o danasnjim greskama "vozdova srpskih",kada se takav nacin vladavine proteze ceo vek na nasim prostorima i niko do danasnjeg dana nije hteo da podpise crtu ispod ociglednog nacionalnog sunovrata i sve to oznaci punim imenom kliknuvsi "Braco sve ovo je bilo veliko ZLO-NESRECA SRPSKA i nemoze vise ovako".Ovako prosejavanje Brozovog,Slobinog,DOS-ovog vremena,trazenje zrna brasna u moru peska,zapamti nikada se necemo odreci svojih licnih zabluda,dacemo za pravo da svako iz svoje zablude izvuce zrno brasna i kaze"Pa nije sve tako bilo crno,evo i zrnke beloga brasna".Moramo jednom za svagda raci sve sto je radjeno u zadnjih 100 godina NEVALJA,i ko god da je bio za to GRESIO JE,niko da ne pravda svoje zablude i sto rekao MILORAD DODIK moramo sesti i dogovoriti sta nam je opsti SRPSKI interes.Imamo ruznu proslost,odreknimo se zabluda,gradimo BUDUCNOST.
Preporuke:
6
1
43 četvrtak, 23 avgust 2012 12:19
S.D.
Jos da ti ovo kazem d-djo.Milo ti mozda i nisi svesna da u narodu Srpskome vlada ovako dusevno stanje , da sto rekao jedan moj poznanik[Milovan]"mi smo budale od naroda jer i dan danas pola srba pogleda Titu da vaskrsne i place u kuci cveca,a ostali placu za Slobom pod lipom".Kako onda napred,znaju ovi domaci i strani koliko smo mi ludoglav narod,pa svi oni plivaju u moru srpskih gluposti i zabluda ,a narod tone u zabludama svojim jer" nova se kuca ne pravi na temeljima starim",sto je upravo ucinjeno u Srbiji.Nema revansizma.Sto to Tito nije rekao-uradio kada je zagospodario Srbijom.
Preporuke:
6
4
44 četvrtak, 23 avgust 2012 16:02
thinking maize@ "sajber marksista", za kraj
Pogledaj komentar g-dina SD. Uzgred, da odgovorim na jedan tvoj prethodni post, "glede" kralja Aleksandra Karađorđevića, na čijem primeru bi i g-đa Alečković-Nikolić mogla nešto da kaže, ali OTVORENO, a ne kako je u tekstu, "u rukavicama"! Citiram samog kralja Aleksandra Karađorđevića: "Biti kralj Srbije, čak i velike Srbije, to je nešto OBIČNO, kralj Srbije može da bude i moj brat, ludi (sic!) Đoka! Biti kralj Jugoslavije, kralj nad tri naroda, to je nešto veliko, svetlo, nešto zašta se može dati i život!" Sve ovo svedoči SAMO i JEDINO da smo za vladara u KLjUČNOM ISTORIJSKOM TRENUTKU imali MEGALOMANA! Što je OPET JEDNA od KARAKTERISTIKA VIOLENTNIH DINARACA, koji su dugo u istoriji TRPELI! Ergo, ČIST ISKAZ RAJINSKOG MENTALITETA KAD OSETI SLOBODU! O tome sve vreme pričam! To je PRAVI GREH (tačnije HIBRIS!) kralja Aleksandra Karađorđevića (i nas Srba!), a NE "krvav odnos prema radničkoj klasi", udvaranje Hrvatima i Zapadu, učešće u "sanitarnom kordonu" prema SSSR-u i sl.
Preporuke:
7
2
45 četvrtak, 23 avgust 2012 17:10
nedefinisani
@Thinking maize

Vidim da je teško pogasiti vaš entuzijazam da pišete nedokzane stvari. Dinarci nikada nisu trpeli. To su/bar moji preci/ oduvek bili slobodni ljudi. Znate već u kom režimu. IZ napsane tvrdnje izvodite pogrešan zaključak e da bi dospeli do rajinskog mentaliteta. Mislim, ovakvu akrobatiku ne mogu prihvatiti. U najblažem smislu je netačna a zaslužujete i poneku tvrđu reč. Ne, ovo što ste saopštili daleko je od istine i tu nema mesta za dalja razjašnjenja. Sami kopate rov.
Salut
Preporuke:
2
5
46 četvrtak, 23 avgust 2012 18:13
nedefinisani
@Tinkering

Ovo je zastrašujuće što ste napisali. Čist falsifikat i nepojamna laž! Dinarci kao megalomani. I to u trenutku kada im neko "poklanja" slobodu!? Pa, oni i ne znaju štaje živeti u ropstvu ili bilo kakvoj podvlašćenosti na šta su pripadnici grupe kojoj vi pripadate naviknuti takoreći od rođenja. Rajinski mentalitet je toliko stran Dinarcima koliko je i svojstven i urođen Rajincima. Dinarac je za reč u stanju i ubiti dok Rajinac preko reči prelazi kao preko putića. Rajinac ne zna šta je REČ i zato ne brine šta ona nosi i znači. Dinarac je zato i majstor/poeta/ svog jezika. Rajinac je sav u koristi, sitnoj, majušnoj, nikakvoj, čoveka nedostojnoj. Da, bio je režim Aleksandrov ali je pakt o banovinama napravljen sa presoljenim Rajincima. I odatle nesreća jer ti ljudi imaju za brata obzira koliko i za poslednjeg mujkana. Eto, dragi sagovorniče, odakle poteče nesreća ovog naroda. Vaša akrobatika je samo neuspela rajinska kombinatorika. Možda drugi put....
Preporuke:
2
5
47 četvrtak, 23 avgust 2012 23:18
S.D.za nedefinisanoga gospodina
Nemoj misliti da zelim da stajem na bilo ciju stranu,ali kada smo kod RECI ,nemojmo se brate zamlacivati da svi ili vecina Dinaraca danas drzi do RECI.Pojedinac da u bilo kom prostoru,ali vecina ne nezavisno od podrucja koje LJUDI naseljavaju.Davna narodna izreka"Covek se drzi za REC,zena za noge a vo za rogove" danas je izbledela u sva tri znacenja ;niko vise ne upreze volove,zene se nedaju drzati[feminizam itd.] a REC coveka je toliko izbledela da su ubistva gotovo nacisto iskljucena.Danas rekao a sutra porekao je uobicajena retorika u danasnjim medjuljudskim odnosima bez obzira na to KO je u pitnju.
Preporuke:
3
2
48 petak, 24 avgust 2012 10:21
nedefinisani
@SD
Pa, onda nemojte mene kritikovati ve' Cvijića koji je napravio takvu tipologiju. Ovo što ste primetili toliko je opšte mesto da o tome ne bi trebalo trošiti reči. Uostalom, ono na šta sam ja upućivao tiče se nekih prošlih zbivanja. Vaša primedba je s toga običan rikošet te ostaje bez poente.
Preporuke:
3
2
49 petak, 24 avgust 2012 10:27
nedefinisani gospodin
@SD
Ako se već obraćate nedefinisanom gospodinu onda to podrazumeva ličnu zamenicu vi pa je krajnje nepristojno već u početku osvrta nedefinisanom gospodinu ovoga oslovljavati sa ličnom zamenicom ti! Toliko ako već teramo mak na konac. Ako ne budemo ništa podrazumevali onda ćemo se ćerati do kraja što svakako ne može biti legitiman postupak u ovakvim osvrtima.
Preporuke:
3
2
50 petak, 24 avgust 2012 10:43
Liberte i psi-ka-analiz
Stize zrelo doba kada i originalne licnosti sa dva roditeljska prezimena i visejezickih kultura moraju da se pogledaju u samokritickom ogledalu? Kako da se vidimo? Od pocetka ili od kraja? Od istorijske seksualnosti ili od ove mudrosti bez nje u zelji za kojom buducnoscu? Sopstvenom ili onom zamisljenom? Zar nije fantazmagoricno biti odvojena od sebe onakvom kakvom nas sacinjavaju svi ti uzorci "socijalistikih" idola? Ko je uticao na nas najvise? Iluzija slobode, slobodarenja, slobodarstva ili pomodne psi-kulture? Sto se vise tezi za esencijom univerzalnog znanja sve se vise obraca onom oko sebe. A kad se stize do sopstvenog mesta u ovom sadasnjem stanju? Kojim putem? Odatle onda puca pogled!
Preporuke:
3
0
51 petak, 24 avgust 2012 12:07
Little Big Serb
@ thinking maize@little big serb
Sta je sad to : KO SU SRBI ? Nije to pravo pitanje. Ovo je pravo pitanje : Zasto se, odjednom, postavlja to pitanje ? Da bi sa dali odgovori, uglavnom pogresni, naravno ! Hocete da se gledamo u oci i da u njima nadjemo objasnjenje za situaciju u kojoj smo se nasli ? Necu se zadrzati na strahu od rada na koji se pozivate i koji je, valjda, objasnjen u seriji ''najvecih srpskih strahova'' jer sa vama nema diskusije, vi navodite misljenja, postavke nekih, cesto autosovinista, ne manje cesto nekih čudaka kao definitivne dokaze o genetskim osobinama Srba, i gle, one su uvek negativne ! Vrsiti masovne psihoanalize na milionskom uzorku baziranom na drzavljanstvu je glupo, samim tim sto je psihoanaliza pojedina klimava rabota. Trazenje razloge nasem strdanju u titoizmu, u komunizmu, u Milosevicu, u zabrani cirilice ( aj' se lazemo ) u bratstvu i jedinstvu, a ne u ORGANIZOVANOM RAZBIJANJU ZEMLJE IZVAN NAS? Vazi !
Preporuke:
1
2
52 petak, 24 avgust 2012 12:23
thinking maize@ "sajber marksista", CAPUTT 1
Slušaj, TVOJI su SLUŽILI ĆESARA, a moji samo NAŠE Karađorđeviće i Obrenoviće, a i NjIMA smo SKIDALI GLAVE kad PRETERAJU! To što NE MOŽEŠ u TVOJU Liku, jer ti "braća" Croate NE DAJU BEZ DA SE POKATOLIČIŠ, NIJE MOJ PROBLEM i NE PLjUJ PO Srbima iz Srbije/Srbijancima zbog tog što se RAZ-"braća" Croate USKOPISTILI! Bolje obrati pažnju ŠTA piše njihov popa sa Kaptola (NE)-RAZUM ("NEMA Jasenovca!"), a RAZ-"braća" Croate ga ŠATRO "ispravljaju" ("Ustaše su zločinci!"), pri čemu JEZUITSKI za 10 PUTA UMANjUJU BROJ STRADALIH Srba (mesto preko 700000 (SEDAMSTO HILjADA DUŠA!) "stradalo je 82000 Srba, Jevreja, Roma i drugih antifašista")! NEMAM ŽELUDAC za TOLIKO LICEMERJE! Napravili ste Vi KOMUNjARE od Jasenovca poljanče za loptanje i "posadili" onaj KAMENI CVET, važno je da je "cvet", NIGDE Krsta ili Davidove zvezde! Bejahu postavljeni TEK PAR DANA pre proterivanja Srba iz Zapadne Slavonije! I nemoj mi DROBITI o INTERNACIONALIZMU i KOMUNIZMU, dok se Jasenovac NE NAMIRI, HRVATSKIM POKAJANjEM ili DRUGAČIJE!
Preporuke:
3
3
53 petak, 24 avgust 2012 13:10
thinking maize@ "sajber marksista", CAPUTT 2
Kažeš "Dinarci oduvek živeli u slobodi", a "Rajinci su oduvek služili druge"!? Ajdeee! Na stranu što DELIŠ Srbe, na Srbe PRVE VRSTE ("Dinarci") i Srbe DRUGE VRSTE ("Rajinci"), to obaška! Nego da PORIČAMO o TVOJOJ OPČINjENOSTI Nemcima, njihovim načinom organizacije života i države, njihovom filozofijom sa naglaskom na onaj PERIFERNI odeljak Hegelove filozofije!? Mislim na domunđavanja onog BRADONjE! Znaš onog što mnogo "VOLE" Slovene!? Pa je tako svojevremeno iznosio neke "teorijice" o Moro-Vlasima i nekim drugim, trećim Vlasima (sve SAMO DA NISU Srbi, ergo Sloveni!), koje PORILIČNO PODSEĆAJU na tadašnje MODERNE "teorije" nemačkog intelektualnog života, koje su se IZRODILE u teoriju "KRVI i TLA"! što PREMNOGO PODSEĆA na "teorije" jednog brkatog MOLERA iz Austrije, kao i njegovog starijeg Croatskog SABRATA, inače LIČANINA!? A i TVOJE "teorijice" o Srbima "PRVOG REDA" i Srbima "DRUGOG REDA" PREVIŠE liče na DOMIŠLjANjA one dvojice gore! Mislim na brkatog molera iz Austrije i tvog LIČKOG sabrata!
Preporuke:
4
3
54 petak, 24 avgust 2012 14:29
nedefinisani
@Tinkering

Izvaljujete laži i uvrede u nedostatku činjenica. Šta ja imam sa nemačkom filosofijom? Sa Hegelom i marksom. Kada njih pominjete kod vas vidim samo bolesnu mržnju. Ne delim Srbe i to je još jedna kleveta zbog koje bi ste da su druge okolnosti poznate mogli da završite na sudu. Vi lažete i podmećete. Nisam kriv za ono što je Cvijić saopštio o etničkoj skupini koja pripada tipu odakle ste i vi potekli. Podivljali ste zbog takve činjenice a mene tim povodom osuđujete? Pokloniću vam Cvijićevu knjigu pa je javno spalite na Trgu Republike. Šta drugi imaju sa tim?
Preporuke:
2
2
55 petak, 24 avgust 2012 14:32
thinking maize@ Little Big Serb ili "A zašto smo se BAŠ mi Srbi "primili", a ne neko drugi!?" ili BOLjE JE PRVO POGLEDATI U OGLEDALO!?
Kažeš: "Trazenje razloge nasem stradanju u titoizmu, u komunizmu, u Milosevicu, u zabrani cirilice (aj' se lazemo ) u bratstvu i jedinstvu, a ne u ORGANIZOVANOM RAZBIJANJU ZEMLJE IZVAN NAS?" Stoji! Tako mi je sredinom 90-tih pričao kolega, koji je krajem 80-tih, početkom 90-tih, STICAJEM OKOLNOSTI bio 3 puta u Engleskoj i jednom duže (2 godine) u Nemačkoj (nemoj da brineš dal je "kupljen"!? Biljni fiziolozi su "sitne ribe" za kupovinu! U poljoprivredi odlučuju selekcioneri, zaštitari i agroekonomisti! Ti se "prodaju", a ne "fundamentalci"!) i pričao mi je KAKO su NAS, a conto Hrvata, pa onda ostalih "trkeljisali"! PRVI znak mu je bio tekst iz "Scietific American" (časopis za popularnu nauku, slično našoj "Galaksiji") o GEOSTRATEGIJI! Tamo su bila opisana INHERENTNO NESTABILNA PODRUČJA, UGLAVNOM GDE SE DODIRUJU DVE i VIŠE CIVILIZACIJA i koja su OBIČNO od VELIKOG STRATEŠKOG ZNAČAJA! Jedno od tih područja je bio i BIVŠI SFRJot! Nego, možda je BOLjE PITANjE ZAŠTO smo se BAŠ MI Srbi "PRIMILI"!?
Preporuke:
5
4
56 petak, 24 avgust 2012 14:43
thinking maize@ Little Big Serb ili "A zašto smo se BAŠ mi Srbi "primili", a ne neko drugi!?" ili BOLjE JE PRVO POGLEDATI U OGLEDALO!? , nastavak
Takođe mi je ranih 90-tih moj tadašnji drugar (i istovremeno prvi muž moje kume) prepričavao tekstove iz tadanjih "Pogleda" i "Srpske reči", koje je uređivao Miloslav Samardžić, ljuti nacionalista i... možda najtalentovaniji novinar mlađe generacije! Tad mi je ispričao i tekstić o tome KAKO su na turske zulumćare reagovali Bugari, a kako Srbi!? Srbi, NARAVNO hajdučija, uskoci i sve ostalo, a rodna sela, GORE li GORE, a majke i sestre se odvode u roblje, a očevi, stričevi i braća na kocu! Baš PO MERI "našeg" "sajbermarksiste"! Uostalom, pogledajte SJAJNI FILM "Teftiš" Miće Popovića i BIĆE Vam SVE JASNO! A Bugari, ŠTA RADE Bugari!? Ide turski karavan, naravno, iznudice, kinjenje i druge nepodopštine, ali SELO ĆUTI! A NA KRAJU SELA, tačnije par kilometara IZVAN NjEGA, ali PORED PUTA, sedi seoski čobanin i ČEKA! Prolazi karavan, on i dalje ČEKA, dok na kraju neko LUDO Turče ZAOSTANE i počne da se sprda sa našim Bugarčetom! Ovaj malo trpi, pa ONDA TOJAGU! I Turče završi u lokalnoj pećini/ponoru!
Preporuke:
4
4
57 petak, 24 avgust 2012 14:53
thinking maize@ Little Big Serb ili "A zašto smo se BAŠ mi Srbi "primili", a ne neko drugi!?" ili BOLjE JE PRVO POGLEDATI U OGLEDALO!? , drugi nastavak
Dođu lokalni Turci i pitaju: "Gde je Turče!?" Čobanin: "Nemam pojma!?" Oni traže još neko vreme, pa odustanu... Za 18-ti rođendan ćale mi poklonio knjigu Žan-Žak Servan-Šrajbera (tad MODNOG mondijaliste, "humanističke orijentacije"): "Svjetski izazov", iz. "Globus", Zagreb. Tamo je opisano KAKO je Gadafi ZAPOČEO NACIONALIZACIJU NAFTNE INDUSTRIJE u Libiji 1970!? Prvo je hteo da CELU naftnu industriju NACIONALIZUJE, ali mu je neko rekao da će se onda SVI zapadni inženjeri POVUĆI, a pošto Libija NEMA SOPSTVENOG ŠKOLOVANOG KADRA, onda može da se "SLIKA" sa naftom! "Nego," pričao mu je MUDRI savetnik, "nacionalizuj prvo naftne izvore zapadnjaka koga ostali zapadnjaci NAJVIŠE PREZIRU i za kim "neće zaplakati"! Eto, Arman Hamer (Lenjinov i Staljinov OMILjENI kapitalista!) je omražen, počni od njega, ali DOBRO GLEDAJ KAKO DRUGI REAGUJU! Ako se ne bune, za godinu-dve, NASTAVI sa SLEDEĆIM najomraženijim!" Tako i bi i da je Gadafi bio malo SMOTRENIJI i imao malo "BOLjA LEĐA", druga bi se pesma pevala!
Preporuke:
4
4
58 petak, 24 avgust 2012 15:03
thinking maize@ Little Big Serb ili "A zašto smo se BAŠ mi Srbi "primili", a ne neko drugi!?" ili BOLjE JE PRVO POGLEDATI U OGLEDALO!? , KRAJ!
Prema tome Prijatelju, NE BRINITE da li će NASILNIK da BUDE NASILAN, to mu je U PRIRODI! Brinite se ŠTA ćete Vi sa sobom i da li nasilnik ISTURA pred sobom neke "klince", eda bi Vas ISPROVOCIRAO i imao POVOD za INTERVENCIJU!? E, TO Vam je RAZLIKA IZMEĐU "Srba" i "Bugara"! Tj. između "Dinaraca" i "Rajinaca", kako reče "naš" "prijatelj" zovomoga "sajbermarksista"! Pokušali smo, kao i 27-og marta 1941, DOBILI PO NjONjI, sada nam valja, POŠTO SU NAM SVI POLITIČARI "dezinfikovani" da igramo kao npr. Milan Stojadinović! Slažem se, NIJE TO NEKA SREĆA, neki MUTNI LIKOVI (izgovara se: tajkuni, politikanti, "drugosrbijanci") ROVARE po NAŠOJ SUDBINI, ALI... I TO ĆE PROĆI, NIJE Srbija od juče, mada nas OVAJ "sajberLikota" uverava u to. Ne prijatelji, NISMO REPA BEZ KORENA i zato me se ne tiču Marks, Tito, Milošević, ONI SU PROŠLOST, kao što je i BT PROŠLOST! Valja nam da SREĐUJEMO NAŠU DRŽAVU!
Preporuke:
4
3
59 petak, 24 avgust 2012 15:06
thinking maize@ "sajber marksista"
Pročitaj ŠTA TI PIŠE u ličnoj karti i u pasošu! Državljanstvo: Republika Srbija. A-ha, a jel imaš ti i NEKE OBAVEZE prema TVOJOJ DRŽAVI, sem da se baviš "PLjUVANjEM U DALj" po istoj!? Odgovori!
Preporuke:
4
3
60 petak, 24 avgust 2012 17:19
nedefinisani
@TinkeringProgon crvenih veštica. Šta drugo? Put Milana Stojadinovića. Na kraju pisaćete i pismo hrvatskom poglavniku kako bi ste osvetili i očistili sopstvenu avliju! Prirodna putanja rajinskog mentaliteta.
Preporuke:
2
3
61 petak, 24 avgust 2012 20:14
Zanimljiva biologija
@TinkeringLažnopm patrioti, Tinkering maize-u, nije ni na pamet palo da se usprotivi predstojećem aero mitingu na kome će uzleteti avioni ubice Srba ali zato ume da se bavi i bude promoter progona "crvenih veštica". Crnostotinaš na zadatku isterivanja nepoćudnih individua. Zanimljiva biologija za neupućene
Preporuke:
3
4
62 petak, 24 avgust 2012 20:34
Iz Cvijićevog herbarijuma
@Tinkering

Jel ti to pišeš protiv ostatka ostataka likota, onih koji nisu poklani u vreme NDH? Pa, onda im se otvoreno i pridruži. I mnogi u NDH su ionako poreklom Srbi, pogotovo oni rajinskog mentaliteta. Ti imaš, sasvim sigurno, takve predispozicije, zar ne? Ako se varam biće da je u pitanju autentičan primerak koji samo može potvrditi Cvijećevu tezu!
Preporuke:
3
3
63 petak, 24 avgust 2012 21:02
Tinkering bez premca
U Press-ovom letnjem izboru postavljeno je pitanje ko je najveći srpski naučnik. Mislim da bi na to sa lakoćom mogli odgovoriti. Sudeći po današnjim kriterijumima bio bi to naš sveprisutni Tinkering maize koji je do sada izvalio toliko patriotskih teza i zezalica da mu na ovim prostorima nema ravnog. U njegovu slavu i ja prilažem jedan skroman glas.
Preporuke:
4
5
64 subota, 25 avgust 2012 13:26
Little Big Serb
o @thinkingu

Ne moze se raspravljati sa covekom isprepletenih, konfuznih objasnjenja, sa covekom koji izvaci zbunjene, rastrkane dokeze, pribavljene sa svih strana, od svih autora, ne moze se izaci na kraj u jednoj diskusiji sa covekom konfuzne diskusije, rastrkanih misli, konfuznog ponasanja sto je posledica konfuznog stanja cija difinicija je ocigledna, premda cu je precutati.
Preporuke:
3
4
65 subota, 25 avgust 2012 16:04
Savet
@Little....

Uplitati se u tuđu diskusiju je nepristojno. Ali, to je malo reći. Moglo bi se kazati, takođe, da je konfuzno,možda, i bolesno. U svakom slučaju na liniji onog "preko tuđeg plota". Šta je to odgonetnite sami. Samo, za to je potrebno imati morala, pameti i karaktera.....
Preporuke:
4
2
66 subota, 25 avgust 2012 19:46
Klaudija levi-shtos
Ako je dozvoljeno medjusobno vredjanje tzv komentatora uz vrlo malo veze sa tekstom, da li je dozvoljeno vracanje na znacenje ovog 'poziva pevcima' ?
Obracajuci se onima koji mozda nisu doziveli poetiku raznih mitinga od 1945 do danas i kojima mozda pojam slobode zbog toga nije jasan, imam utisak da tema namerno brka idealizam revolucionarnih socijalista (dobro situiranih zauvek) i savremenih gangstera koji tek rade na svom blagostanju. O cijoj slobodi je rec? I kome se opet dodeljuje uloga inspiratora? I za sta?
Preporuke:
2
2
67 ponedeljak, 27 avgust 2012 08:27
thinking maize@ svim srpskim KONTRAŠIMA, a posebno poklonicima ONOG bradonje (koga ODBI Darvin za posvetu!)
Prvo, prihvatam SVAKU kritiku, jer se SAMO PREKO ANTITEZE na neku TEZU, stiže do SINTEZE! No, neki UPORNO KONTRIRAJU (a NE KRITIKUJU!), uglavnom se pozivajući na ONOG bradonju (koga Darvin ODBI za posvetu!). Ja, kao UVOD u nekakvu SINTEZU UPORNO POJEDINE POZIVAM na njivu, tj. NA PRAKSU (koja je jelte PREVASHODNI MARKSISTIČKI POJAM!) ali oni NI ABERA! Očigledno se JOŠ UVEK kod NEKIH Srba ISPLATI biti član KOMITEJA! Ko se ne slaže neka me ISPRAVI PRAKSOM! Ništa ispod toga NE PRIZNAJEM! A što se tiče tzv. rajinskog mentaliteta i ODBIJANjA PRAKTIKOVANjA PRAKSE (a odlazak na njivu JESTE PRAKSA, dok prelistavanje knjižurina ONOG BRADONjE to NIJE!), podsetio bih na BESMRTNE STIHOVE iz tzv. "rajinske" narodne poezije: "NE MOŽE SE CARSTVO ZADOBITI NA DUŠEKU SVE DUVAN PUŠEĆI!" To je za mene merilo NORMALNOG Srbina, ne ni velikog, ni malog Srbina. Toliko, pa kako se kome svidi! Prekidam svaku diskusiju i polemiku! PS. Onaj koji RAD i PRAKSU ne smatra nečim važnim, OČIGLEDNO NIJE PAŽLjIVO PROČITAO TEKST!
Preporuke:
3
3
68 ponedeljak, 27 avgust 2012 09:48
Poštovanom biologu
@Tinkering

O praksi se može diskutovati na više načina. Na primer, da li je mišljenje praksa neurona ili štogod tako. Postoji pojam prakse ali postoji i praktička praksa. pored toga i teorijska praksa. Da li je softver delo prakse ili teorije? Šta je uopšte umstvena praksa, itd. No, budući da naš uvaženi velepatriota i, svakako, plodan saradnik istaknutog instituta insistira na praktičkoj praksi postavio bih mu samo jedno pitanje. U kakvu vrstu delatnosti svrstava svešeteničku službu. Št5a je tu teorija a šta praksa. Ovo pitanje je krajnje dobronamerno i lišeno svake dvosmislenosti. prosto, tražim odgovor na pitanje koje me zbunjuje, možda i sa pravom?
Preporuke:
1
2
69 ponedeljak, 27 avgust 2012 11:15
thinking maize@ onako usput, jer... STVARNO ne mogu da izdržim!
Sveštenici!? Hmmmm, zar I VI niste "sveštenik" marksističke RELIGIJE!? Šta više VRLO GORLjIV "SVEŠTENIK"! Pravi Luter sa sve Kalvinom srpskog neoboljševizma!? Uzgred, svi lomače vezuju SAMO za katolike, NAMERNO ZABORAVLjAJUĆI da su protestanti ČETIRI PUTA VIŠE VEŠTICA SPALILI od katolika!? I to BEZ IKAKVOG SUDSKOG PROCESA!? Nego, mnogo Vi tu meni pričate o "crnostotinašima", "progonima", "lomačama",... da ih MOŽDA NE ZAZIVATE!? Znate, posle "poboljšanja" protestantizma i pomenutih SPALjIVANjA veštica, USLEDIO je i PROTESTANTSKI KOLONIJALIZAM... SUVIŠE IMA PARALELA u Vašem nastupu i vokabularu, sa PONAŠANjEM PROTESTANTSKIH FANATIKA, da bi to moglo da bude previđeno! Izgleda da SLIČNI PROTESTANTSKI ŽAR OBUZIMA i Vas, srpskog neoboljševika!? Pravi boljševički IKONOKLASTA! Da se pričuvam!?
Preporuke:
3
2
70 ponedeljak, 27 avgust 2012 11:33
Poštovanom biologu
@Tinkering

Preterujete u svakom smislu. na vaše više nego providne i tanke tvrdnje besmisleno je odgovarati. Nikada me vi niste interesovali mada sam, eto, vašom agresivnošću, ponešto sazano i iz vašeg života. MOj stav prema vama je stav prema vašim gledištima. Vi se toga ne držite kada sam ja u pitanju i stalno mi podmećete da sam staljinista, boljševik, marksista mada između jednog drugog i trećeg postoje ogromne razlike. Možda je to put da izbegnete odgovore na neprijatna pitanja. Niste odgovorili na ono što me je interesovalo da čujem od vas mada vi smatrate da ste karakterišući mene to već saopštili. Neka bude tako ako vam više odgovara, molim.
Preporuke:
1
2
71 ponedeljak, 27 avgust 2012 12:05
thinking maize@ "sajber marksista" ili o "marksizmu", "boljševizmu", "staljinizmu"... tj. Kad kažeš "A", MORAŠ i "B", ....
Ako se kaže "A", onda se MORA REĆI i "B" i "V" i... tako dalje! I ne samo reći, već i uraditi, inače su to samo prazne reči... No, boljševici, ne bi bili boljševici, kad bi ostali na PRAZNIM rečima! Kod njih je SVE "praksa", kakva, DOVOLjNO smo videli, ne treba nam više!
Preporuke:
5
2
72 ponedeljak, 27 avgust 2012 13:16
nedefinisani
@Tinkering

Vi ne odgovarate na tuđa pitanja koja, uostalom, i sami pokrećete. A onda birate iz polemičkog dijaloga samo ono što vam odgovara u određenom trenutku. Dakle, vrlo praktičan prilaz. Vi tako i praksu određujete i shvatate. Dakle, posredno ste, možda, i odgovorili. Ali, vio ste izbegli situaciju u kojoj bi direktno morali sami sebe demantovati. I u tome je poenta vašeg vrlo prakticističkog pristupa dijalogu sa drugima. To, onda, proglašavate vrhunskim otkrovenjem i paradigmom buduće komunikacije. Vi praksu svodite na interes što je daleko od nje same. Praksa je autentična realizacija čovekovih mogućnosti, bilo u vidu mišljenja, manipulacije ili odnosa sa drugim ljudima. Ali, praksa ne može biti realizacija uskih ideoloških ili materijalnih interesa. Slažem se i da su boljševici, u specifičnim istorijskim okolnostima, pribegavali sličnom. Ali, vi, potpuno proizvoljno, prozivate mene u tom smislu, a kao razlog navodite "moj marksizam". Zaista svašta! To se zove pogromaštvo!!!
Preporuke:
1
2
73 ponedeljak, 27 avgust 2012 15:08
thinking maize@ "sajber marksista"
Pogledajte bar desetak vaših postova upućenih LIČNO meni u zadnje 3 godine (koliko "korespondiramo"), pa zaključujte ZAŠTO OVAKO odgovaram!? Ukratko, a u skladu sa poznatom "rajinskom" narodnom: "PREMA SVECU i TROPAR!"
Preporuke:
2
2
74 ponedeljak, 27 avgust 2012 16:03
Poštovanom biologu
@Tinkering

Nije mi do sada, zaista, bilo poznato da sam u međuvremenu postao i autor "sopstvenog marksizma". E, sada, kako se iz tog galimatijasa postaje i staljinista, verujem, jeste pre čarolija ili mađionarstvo. No, budući da dotični gospodin poseduje, ideološke čari a, rekao bih, komunicira u "nadahnutim trenucima" i sa Svevišnjim, sve je moguće. Pisati o polemici koja traje tri godine je proizvoljnost koja se može razumeti samo u pređašnjem smislu, dakle vrlo uslovno i pomalo magično. Takva polemika bi podrazumevala i jedan logički pa i predmetni kontinuitet. MOžda gospodin Tinkering to tako i doživljava ali za dijalog je potrebno dvoje. Ja to tako ne primetih jer, pre svega, sebi ne pridajem takvu važnost, pogotovo intelektualnu sposobnost, naravno, i moralnu spremnost. Tek povremeno i sasvim nevezano reagujem na stavove i mišljenja dotičnog budući da su ilustrativni za duhovnu situaciju vremena, posebno predrasude sa kojima se susrećemo. On tome pridaje višu dimenziju....
Preporuke:
1
2
75 ponedeljak, 27 avgust 2012 21:02
G-đica Zdenkica
Izvinte, da se upoznamo, ja samo malo da se kosnultujem. Čini mi se Gospodin Agronom ima učenost i mnogo dobru dušu, duševno je nekako lep, a nije taki šartalanac kao što se hoće prikazati. Samo što je malo stariji, pa mu je to mana. Ali, ako je samo dama, pod lažnim inkognitom, onda i nije neka nezgodancija, jer dame moraju nama uvek biti lepe i zgodne, čak i ako su starije, kao što piše u romanu "Ljubav pokraj Šedrvana" od Madam de Sean. Evo, ja i g-đice Spomenka i Jadranka koje su završile višu kalkulantsku, g-đice Brankica i Stankica, obe su završile višu domaćinsku, i g-đice Rosa i Bosa sa svršenom medicinskom školom, nijedna nismo uspele da dobijemo praksu negde, pa onda po kući po ceo dan štrikamo, vezemo, štirkamo zavese, peremo rese na tepihu, i pitam se da li bi nama, kao ženskoj, osetljivoj deci trebalo dozvoliti da jednom nedeljno nešto pročitamo, naprimer neki almanah, sanovnik ili neki možda roman. Isto, retko imamo prilike vani raditi, osim kad neki naramak drva treba
Preporuke:
1
3
76 ponedeljak, 27 avgust 2012 21:07
G-điica Zdenkica
negde pretovariti ili da se pogura traktor ili bager, jer zna se da su žene tu veštije, pa da li nama treba neka praksa i u spoljnem svetu, ili samo unutrašnje prosvetljavanje i produhovljavanje igraju tu igru...Vidim da se ovde na ovom sajtu otvorilo i žensko pitanje, pa smo mi onomad raspravljavale i o ovakvim debatama. Toliko i hvala unapred za odgovorom.
Preporuke:
1
3
77 utorak, 28 avgust 2012 08:53
thinking maize@ onako o koječemu...
U PRINCIPU, nisam poklonik "teorija zavere", ali da sam postao CILj "udruženog levog feminističko-indijanskog projekta", EEE,... to nisam mogao da zamislim ni u noćnoj mori! Jes da mi se tokom ovih tropskih noći, mlogo pokvario san (šta ćete, mi Moravci ne možemo dobro da spavamo na bejogradskom asvaltu, ništa bez sna u vrbaku kraj reke, mada ni senik nije loš!), al sam to durao dok se mom omiljenom OPONENTU "sajber marksisti" (jednom PROTEJSKOM liku, što mu i priliči, kao svakom PRAVOM KOMUNISTIČKOM ILEGALCU! Šta ćete, moda inženjera Babića još nije izumrla kod Srbalja!) nisu pridružili onaj srpski "Indijanac" Little Big Serb (ja pomislio Bik Koji Sedi!) i tetka Saveta, pardon Zdenka! Pa kad sam video te pajdaše, reših prvo, KAO SVAKI SRPSKI DOMAĆIN, da se ZALOŽIM! Znači, KRALjEVAČKI sir i kajmak, čvarci (kuvani u mleku!), može malo i sremskih đakonija, ima toga na prestoničkim pijacama! I naravno LjUTA od TRI GODINE! A posle toga, NA POSAO, njiva i ogledi! Ko će još da se gnjavi sa ČAVKAMA!
Preporuke:
2
2
78 utorak, 28 avgust 2012 14:03
nedefinisani
@Tinkering

To da umete da klevećete, izmišljate, prišivate i otkucavate poznato je odavno/na primer iz okupiranog Beograda/ ali da mi sada kačite i neko društvance govori samo o potpuno pogrešno usmerenoj osobi. prvo sam volšebno postao komunista pa komsalonac, staljinista te sajber-marksista a evo sada i član "trojke" koja samo što ne dobija naloge od slavnoga, njemu tako dragoga Draže! Ni luk jeo ni luk mirisao! Ali, dobro, ovo je varijete Tinkerovskih zezalica ali i opakih podmetačina čije vreme on ovako uporno priziva. Evo, kako sam reče, već dobre tri godine dana. No, pošto je razveden sada je i zaveden. Zaveden sopstvenom paranojom ali i mirisom buduće žrtve. A za to je spremio veštičji kazan ideoloških začina. Pravi pravcati veštac! A sve to uz veštičji madrac na kome mnogo bolje sni od pomenutih lokacija. Ponekada mu pomaže i tata a ponekada i društvo pripitih srbijanskih crnostotinaša. Nemci još nisu pristigli pa nema kome da otkucava...
Preporuke:
1
2
79 utorak, 28 avgust 2012 14:12
nedefinisani
@Tinkering

...i otčitava svoje snove i prikazanja te tako koristi datu mogućnost i registruje budući spisak srbijanskih antiklimoglavaca. Svojevremeno sam, naime, odbio "patriotski apel" da se priključim stadu "nemuštih bezmozgovića" koji dozlaboga traljavo ispunjavaju svetu božju promisao vaspostavljanja pagansko-pravoslavne papazjanije na "slovenskim prostorima". Tako se i ovaj s vremena na vreme zaleće ne bi li iznova nalazio svoju davno zagubljenu luciferovsku dušu.
Preporuke:
1
2
80 utorak, 28 avgust 2012 16:18
G-đica Zdenkica
Eto, sad izazvak štetu, ni kriva ni dužna, samo jel sam pitala za savetom.Što svi odma Gospodina Agronoma tako ružnim rečima i izrazima napadavate, kad on siroma čovek, kad se onako po svojski raspriča, pa razni uzmu te ga napadavaju i gurbijanski se o njemu odražavaju, oćuti ko zaliven i ni reči ne proslovi, ko da nedaj Bože nije ništa ni pričo. To meni sve izgleda na jednu dobru i nezlobljivu dušu, koja ne uzima sve za zlo i nije ni ič zlopamtljiva i zlobljiva. Zato sam i rekla da ima čovek lepu dušu. Ono, da kažeš, jeste čovek malo kočoperan, al vidi se da to nije sa zla i hude naravi, već, onako, više od živahnosti. G. Agronome, ako sam vas ja više čemu nešto ozlojedila, nemojte se na mene jediti, već mošte svratiti kod nas na salaš, tu će biti i g-đice Zorkica i Jelkica i mi ćemo vam, jer smo sve višu domaćinsku odreda završile, spremti taka jela, kao pečenicu goveđu nadevenu jajima i krepviršlama, pa s pečurkama u testu od butertajha,pa pečenu guščetinu u slanini, pa šaran na
Preporuke:
1
1
81 četvrtak, 30 avgust 2012 05:31
Nina
Jedan od mogucih vidjenja Vaseg teksta je pokusaj racionalizacije Vasih ideoloskih opredeljenja. Pa Vasi politicki istomisljenici koriste "zrele, suepriorne" mehanizme odbrane a neistomisljenici, veciom identifikacju sa agresorom. Psihoanaliticko iskustvo nas uci da svaki pojedinac koristi sve mehanizme odbrane koji su nam, za sada poznati, i deja o onima koji koriste samo zrele odbrane je narcisticka obmana. Zanimljivo je da u elaboriranju mehanizma odbrane i upotrebe ovih mehanizma u percepciji najsvezijih slucajeva masovnih zlocina kojima se Srbi, ucesnici u javnom zivotu bave Vi niste pozabavili. Odlucili ste da politicke protivinke u javnom zivotu analizirate u kontekstu njihovog odnosa prema NATO bombardovanju. Mozda ste i sami upali u zamku lakoce bavljenja zlom koje je pocinjeno "NAMA" i izbegli promisljanje zla koje smo "MI" pocinili "DRUGIMA". Jako je tesko biti dosledan, zar ne? I mozda politicke slobode kojih, slazem se nema mnogo, pocinju u nasim glavama mukotrpnim
Preporuke:
0
1
82 četvrtak, 30 avgust 2012 05:32
Nina
nastavak
naporom da se osvoji sloboda u sopstvenom misljenju. Sloboda od portebe da budem bolji od drugih, sloboda od straha da cu priznavanjem sopstvene nesavrsenosti ili cak i gresnosti ugroziti svoju idealizovanu predstavu o sebi, sloboda da uvazim bol drugog, iako ga mozda ne osecam. Samo slobodni pojednici mogu kreirati slobodna drustva. Ceo svet je jos daleko od toga. Pokusaj da se u tom smeru krecemo je najvise sto od sebe mozemo ocekivati.
Preporuke:
0
1
83 četvrtak, 30 avgust 2012 13:40
Nini vera piletic vera.piletina@
Vi izgleda niste dobro citali ovaj izvanredan tekst;procitajte ga ponovo, ali pazljivo, pa cete shvatiti da se recenice koje vi upotrebljavate vec nalaze u njemu. Obratite paznju na recenicu : SVI ljudi imaju mehanizme odbrane i td...Gde ste vi tu nasli politicke protivnike? ili mozda sebe? tesko je uvek biti skoncentrisan,ako se 'unapred' ne slazete, dok jos i ne procitate, zar ne
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner